دستور خروج دانشجویان نیجریه ای

دستور خروج دانشجویان نیجریه

از انگلستان پس از سقوط ارز

دستور خروج دانشجویان نیجریه ای تیساید (Teesside) از انگلستان پس از سقوط ارز

دانشجویان نیجریه ای می گویند که پس از سقوط ارز و عدم توانایی در پرداخت شهریه ها مجبور به ترک انگلستان شده اند. دانشگاه تیساید (Teesside) دانشجویانی که قسط های شهریه آنها در پی سقوط ارزش نیرا نیجریه عقب افتاده و همه پس انداز آنها از بین رفته را به وزارت کشور اطلاع داد.

این دانشجویان که با بعضی از آنها آژانس های وصول بدهی تماس گرفته اند روز سه شنبه خارج از محوطه دانشگاه اعتراض کردند و دانشگاه را به “بیرحم بودن” متهم کردند.

این دانشگاه اعلام کرد که “هیچ انتخابی” ندارد زیرا عدم پرداخت شهریه نقض قوانین ویزای اسپانسرشیپ (visa sponsorship) است. این سازمان گفت که تمام تلاش خود را برای کمک به دانشجویان در طرح های پرداخت سفارشی (bespoke payment plans) انجام داده است.

بی بی سی گفت گروهی متشکل از ۶۰ دانشجو پس از اینکه پس اندازشان از بین رفت از دانشگاه کمک خواستند. آدنیک ابراهیم (Adenike Ibrahim ) به بی‌بی‌سی (BBC) گفت که آماده دفاع از پایان نامه بود و توانایی پرداخت هزینه را ندارد. علیرغم اینکه اکنون شهریه های خود را به طور کامل پرداخت کرده او باید با پسر کوچک خود انگلستان را ترک کند و نمی تواند دوباره ثبت نام کند.

نیجریه پس از کاهش شدید ارزش پول این کشور در بحبوحه اصلاحاتی که توسط رئیس جمهور، بولا تینوبو (Bola Tinubu) که یک سال پیش با هدف متعادل کردن اقتصاد این کشور به قدرت رسید با یک بحران اقتصادی شدید مواجه شده است. این کشور نزدیک به ۳۰ درصد تورم را تجربه می کند و قیمت برخی از کالاهای اصلی مانند برنج در کمتر از یک سال بیش از دو برابر شده است. بسیاری از نیجریه‌ای‌ها تصاویر و ویدیوهایی را به صورت آنلاین به اشتراک می‌گذارند که نشان می‌دهد برای گذراندن زندگی حجم غذا را کاهش می‌دهند و غذاهایی را می‌خورند که معمولا به دام‌ها داده می‌شود.

وزارت کشور گفت که تصمیم برای ارائه یا لغو حمایت مالی ویزا با نهاد حامی مالی (sponsoring institution) است. این بیانیه می‌گوید زمانی که ویزا لغو می‌شود افراد باید اقدامات لازم برای اقامت یا مقدمات خروج از انگلستان را فراهم کنند. وزارت کشور در نامه ای به دانشجویان گفته است که حق تجدید نظر ندارند.

منبع: https://www.theguardian.com

رزرو وقت مشاوره تخصصی

پکیج اختصاصی، سفارشی شده با شرایط شما

در جلسه مشاوره تخصصی، مشاوران ما با بررسی دقیق تمام شرایط، مدارک و … شما و با تکیه بر اشراف کامل به روند اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی؛ سریع ترین و به صرفه ترین مسیر برای موفقیت شما را تحت یک پکیج کامل و جامع برای شما برنامه ریزی می کنند.

کارشناسان ما در تمام مسیر همراه شما خواهند بود.

دستور خروج دانشجویان نیجریه ای تیساید (Teesside) از انگلستان پس از سقوط ارز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *