کشف راه‌های محافظت از گیاهان

کشف راه‌های
محافظت از گیاهان کانادا

در روز جهانی
بهداشت گیاهان

کشف راه‌های محافظت از گیاهان، جنگل‌ها و کشاورزی کانادا در روز جهانی بهداشت گیاهان

گیاهان سالم پایه و اساس اکوسیستم ها هستند و از زندگی انسان و حیوان حمایت می کنند و در عین حال به پایدار نگه داشتن محیط زیست و رشد اقتصاد کمک می کنند. ۱۲ می روز جهانی بهداشت گیاهان است و آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) نقش گیاهان را در حفاظت از کشاورزی، جنگل ها و محیط زیست در کانادا به همه یادآوری می کند.
آفات گیاهی تهدیدی برای محیط زیست و منابع طبیعی کانادا هستند که می توانند اثرات مخربی بر تولید مواد غذایی، باغبانی و جنگلداری داشته باشند. حشرات مهاجم، گیاهان و حلزون ها از طریق انتقال بار، فعالیت های انسانی مانند جابجایی هیزم و شرایط آب و هوایی نامعتدل می توانند جا به جا شوند و در مناطق جدید گسترش یابند.
آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) با ذینفعان و سازمان های دولتی مختلف برای محافظت از بخش های کشاورزی، جنگلداری و محیط زیست کانادا در برابر گونه های مهاجم همکاری می کند. این کار از طریق مقررات و ارزیابی خطر مبتنی بر علم، بررسی‌های سالانه و بازرسی انجام می‌ شود.
هر یک از ما در کاهش یا توقف گسترش گونه های مهاجم نقش داریم. در اینجا کارهایی که می توانید برای جلوگیری از ورود و گسترش گونه های مهاجم انجام دهید آورده شده است:
در مورد گونه های مهاجم در منطقه خود و شکل ظاهری آنها بیاموزید. هیزم را جابه جا نکنید. قبل از جابجایی وسایل نقلیه یا تجهیزات در فضای باز (مانند قایق، ATV، RV، وسایل کمپینگ، یا ماشین چمن زنی) آنها را به طور کامل بازرسی و در صورت لزوم تمیز کنید.
در صورت مشاهده هر گونه آفت مشکوک گیاهی آنها را گزارش دهید. می توانید این کار را به صورت آنلاین یا با تماس با دفتر محلی آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) انجام دهید.

منبع : https://www.canada.ca

رزرو وقت مشاوره تخصصی

پکیج اختصاصی، سفارشی شده با شرایط شما

در جلسه مشاوره تخصصی، مشاوران ما با بررسی دقیق تمام شرایط، مدارک و … شما و با تکیه بر اشراف کامل به روند اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی؛ سریع ترین و به صرفه ترین مسیر برای موفقیت شما را تحت یک پکیج کامل و جامع برای شما برنامه ریزی می کنند.

کارشناسان ما در تمام مسیر همراه شما خواهند بود.

کشف راه‌های محافظت از گیاهان، جنگل‌ها و کشاورزی کانادا در روز جهانی بهداشت گیاهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *