آویوا آبراموفسکی به عنوان رئیس دانشکده حقوق منصوب شد

بنابر گزارش دانشگاه آیداهو، آویوا آبراموفسکی (Aviva Abramovsky) به عنوان رئیس جدید دانشکده حقوق دانشگاه آیداهو منصوب شد. او در تاریخ ۱۰ ژوئن این مسئولیت را به طور تمام وقت بر عهده خواهد گرفت.

آبراموفسکی بیان کرد: من برای پیوستن به دانشگاه آیداهو به عنوان رئیس دانشکده حقوق هیجان ‌زده هستم. حضور در دانشکده حقوق برای من الهام بخش است چرا که این دانشگاه به ارائه بالاترین کیفیت آموزش حقوقی شناخته شده است و این هم برای دانشکده حقوق و هم دانشگاه آیداهو فرصت بی سابقه ای است. من مشتاقانه منتظر تعامل مستمر با دانشکده حقوق برای کمک به اساتید، کارکنان، دانشجویان و فارغ التحصیلان در دستیابی به اهداف حرفه ای و آموزشی و تعالی دانشکده هستم.

آبراموفسکی از دانشکده حقوق دانشگاه بوفالو (Buffalo) که به عنوان محقق دانشکده ویلیام جی ماگاورن (William J. Magavern) مشغول بود به دانشگاه حقوق آیداهو ملحق می شود. ایشان پیش از این از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۳  مدیر مدرسه بوده است. او همچنین ۱۳ سال در دانشکده حقوق دانشگاه سیراکیوز (Syracuse) تدریس کرده است. آبراموفسکی جایگزین یوهانا کالب (Johanna Kalb) خواهد شد که از سال ۲۰۲۱ این مسئولیت را برعهده داشته است.

آویوا آبراموفسکی به عنوان رئیس دانشکده حقوق منصوب شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *