ویزای فارغ التحصیلان خارجی

براساس اعلام وزیران ویزای
فارغ التحصیلان خارجی

پابرجاست ، آنها راقطع نکنید

براساس اعلام وزیران ویزای فارغ التحصیلان خارجی دانشگاه ها را پابرجا نگه می دارد، آنها را قطع نکنید

هزینه های پرداختی این دانشجویان به دانشگاه ها کمک می کند تا مانع خسارت هایی شود که برای آموزش و انجام تحقیقات به دانشجویان بریتانیایی وارد می شود.

مشاوران مهاجرت دولت روز سه شنبه با رد محدودیت صدور ویزا اعلام کردند که هزینه های پرداختی توسط دانشجویان کارشناسی ارشد بین المللی به دانشگاه های لندن و سایر نقاط انگلستان کمک می کند تا دوره های بیشتری را ارائه و تحقیقات بیشتری انجام دهند.

کمیته مشاوره مهاجرت گفت که کمک مالی پرداختی توسط فارغ التحصیلان خارجی که برای مقاطع بالاتر در این کشور تحصیل می کنند خسارت های وارده به آموزش دانشجویان انگلستان را جبران می کند و مانع از جمع شدن دانشگاه ها می شود.

اما در گزارش وزارت کشور که روز سه شنبه منتشر شد کمیته تاکید کرد که هیچ مدرکی دال بر سوء استفاده گسترده از ویزای تحصیلات تکمیلی توسط دانشجویان وجود ندارد و به دلیل نقش مهم آن در حمایت از آموزش عالی باید حفظ شود.

پروفسور برایان بل، رئیس کمیته بیان داشت: «مسیر فارغ التحصیلی بخش مهمی از پیشنهاد ما به دانشجویان بین المللی برای تحصیل در انگلستان است.»

منبع: https://www.standard.co.uk/

رزرو وقت مشاوره تخصصی

پکیج اختصاصی، سفارشی شده با شرایط شما

در جلسه مشاوره تخصصی، مشاوران ما با بررسی دقیق تمام شرایط، مدارک و … شما و با تکیه بر اشراف کامل به روند اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی؛ سریع ترین و به صرفه ترین مسیر برای موفقیت شما را تحت یک پکیج کامل و جامع برای شما برنامه ریزی می کنند.

کارشناسان ما در تمام مسیر همراه شما خواهند بود.

براساس اعلام وزیران ویزای فارغ التحصیلان خارجی دانشگاه ها را پابرجا نگه می دارد، آنها را قطع نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *