سرمایه گذاری دولت کانادا برای کاشت ۱.۲ میلیون درخت

سرمایه گذاری دولت در فدراسیون شهرداری های کانادا

برای کاشت ۱.۲ میلیون
درخت در سراسر کانادا

سرمایه گذاری دولت در فدراسیون شهرداری های کانادا برای کاشت ۱.۲ میلیون درخت در سراسر کانادا

درختان کربن دی اکسید را از جو جذب و ذخیره می‌کنند، کیفیت آب  و هوا را بهبود می‌بخشند، فضاهای شهری را مطبوع و می‌توانند زیستگاه جدیدی برای حیات وحش فراهم کنند. دولت فدرال برای ارائه این مزایا به کانادایی‌ها و حمایت از مشاغل مناسب برای کارگران با شرکای خود برای کاشت دو میلیارد درخت (۲BT) در ۱۰ سال آینده همکاری می‌کند. دولت کانادا از ماه می ۲۰۲۴ بیش از نیم میلیارد درخت را تأمین کرده است که نقطه عطفی در هدف تعیین شده است.

 

پیوست. وزیر و شهردار در این اطلاعیه همچنین تاکید کردند که بیش از ۵۵۰ میلیون درخت از طریق برنامه (۲BT) تا کنون کاشته شده است که بیش از ۳۰۰۰ درخت در شمال ونکوور از طریق مشارکت های موجود کاشته شده که پنج برابر تعداد پیش بینی شده اولیه برای شهرداری است.

صندوق شهرداری سبز (FCM) با همکاری سازمان (Growing Canada’s Community Canopies) این برنامه را اجرا می کند و به طور مستقیم از جوامع در سراسر کشور حمایت می کند تا به رشد، مدیریت و حفاظت از درختان کمک کند تا اطمینان حاصل شود که درختان در مکان های مناسب کاشته می شوند تا بتوانند در طولانی مدت رشد کنند. این طرح از انواع فعالیت‌های درختکاری از جمله احیای جنگل‌ها حمایت می‌کند که می‌تواند مناطقی را که مرگ ناشی از آفات یا آتش‌سوزی‌های جنگلی را تجربه کرده‌اند احیا کند.

کاشت دو میلیارد درخت مستلزم برنامه ریزی دقیق و کشت نهال در گلخانه ها، همکاری با سطوح مختلف دولتی، سازمان های مردم نهاد و گروه های بومی و رویکردی متفکرانه از زنجیره تامین بذر تا نهال تا کاشت است. دولت کانادا به همکاری با شرکا برای ارائه برنامه (۲BT) به نفع همه کانادایی ها ادامه خواهد داد.

منبع : https://www.canada.ca

رزرو وقت مشاوره تخصصی

پکیج اختصاصی، سفارشی شده با شرایط شما

در جلسه مشاوره تخصصی، مشاوران ما با بررسی دقیق تمام شرایط، مدارک و … شما و با تکیه بر اشراف کامل به روند اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی؛ سریع ترین و به صرفه ترین مسیر برای موفقیت شما را تحت یک پکیج کامل و جامع برای شما برنامه ریزی می کنند.

کارشناسان ما در تمام مسیر همراه شما خواهند بود.

سرمایه گذاری دولت در فدراسیون شهرداری های کانادا برای کاشت ۱.۲ میلیون درخت در سراسر کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *