تعامل مارک میلر با جوامع سرار کانادا

مارک میلر با برگزاری
جشن هفته شهروندی

با جوامع سراسر کانادا
تعامل می کند

مارک میلر با برگزاری جشن هفته شهروندی با جوامع سراسر کانادا تعامل می کند

مارک میلر (Marc Miller) وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و شهروندی بیانیه زیر را به مناسبت آغاز هفته شهروندی که از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ می ۲۰۲۴ برگزار می شود صادر کرد:

هفته شهروندی به ما این فرصت را می دهد تا درباره معنای کانادایی بودن و کمک به جوامع فکر کنیم. این فرصتی است که به تنوع و چندفرهنگی بودن خود افتخار کنیم و حقوق و مسئولیت هایی که همه ما به عنوان شهروندان کانادا داریم را بشناسیم. بخش مهم کانادایی بودن درک تاریخ و واقعیت بومیان و نقش جدایی ناپذیر آنها در گذشته، حال و آینده این کشور است.

من هفته آینده این افتخار را دارم که در مراسم شهروندی در جوامع محلی شرکت کنم که در آن از حضور شهروندان جدید در جمع خانواده کانادایی استقبال می شود. از بریتیش کلمبیا تا نوا اسکوشیا (From British Columbia to Nova Scotia) مشتاقانه منتظر ملاقات با کانادایی های جدید از سراسر کشور و بازدید از سازمان های محلی هستم که با ارائه طیف وسیعی از خدمات از آموزش زبان رسمی تا یافتن شغل به تازه واردان کمک می کنند. من کانادایی ها را تشویق می کنم که در یکی از مراسم شهروندی که این هفته و در طی سال در سراسر کانادا برای عموم آزاد است شرکت کنند. واقعا مایه افتخار که یکی از مهم ترین لحظات زندگی یک تازه وارد یعنی شهروند کانادا شدن را شاهد باشیم.

امسال موضوعات بسیاری برای جشن گرفتن داریم. ما از تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۳ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴ پذیرای ۳۹۳۵۰۰ شهروند جدید کانادا بودیم. ما پیشرفت های مهمی داشته ایم و اکنون در حال پردازش درخواست های جدید شهروندی با سرعت بیشتر هستیم.

من شما را تشویق می‌کنم در جشن هفته شهروندی با تفکر در مورد معنای کانادایی بودن بپیوندید. از هشتگ های #Citizenship Week و #MyCitizenship برای به اشتراک گذاشتن داستان هایی درباره غرور و شهروندی کانادا استفاده کنید. شما همچنین می توانید برای ایجاد تفاوت در جامعه خود در فعالیت هایی همچون رای دادن در انتخابات، داوطلب شدن، صحبت کردن در مورد مسائلی که برای شما مهم است یا همکاری با دیگران برای بهبود جوامع مشارکت کنید.

منبع: https://www.canada.ca

رزرو وقت مشاوره تخصصی

پکیج اختصاصی، سفارشی شده با شرایط شما

در جلسه مشاوره تخصصی، مشاوران ما با بررسی دقیق تمام شرایط، مدارک و … شما و با تکیه بر اشراف کامل به روند اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی؛ سریع ترین و به صرفه ترین مسیر برای موفقیت شما را تحت یک پکیج کامل و جامع برای شما برنامه ریزی می کنند.

کارشناسان ما در تمام مسیر همراه شما خواهند بود.

مارک میلر با برگزاری جشن هفته شهروندی با جوامع سراسر کانادا تعامل می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *