همه چیز در مورد دانشگاه مک مستر

دانشگاه مک مستر (McMaster University) یکی از دانشگاه‌های معتبر کاناداست که در شهر همیلتون، استان انتاریو واقع شده است. این دانشگاه در سال ۱۹۵۷ تاسیس شده است و در حال حاضر بیش از ۳۰٬۰۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی و فارغ‌التحصیل دارد.

دانشگاه شامل ۶ دانشکده در زمینه‌های مختلف از جمله علوم، مهندسی، پزشکی، علوم بهداشتی، هنرها و علوم اجتماعی است. همچنین، این دانشگاه دارای برنامه‌های تحصیلی در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

از ویژگی‌های دانشگاه، می‌توان به برخورداری از تجهیزات پیشرفته و دانشکده‌های برتر، داشتن اساتید با تجربه و مجرب، برگزاری کلاس‌های کوچک با تمرکز بر فردی‌سازی آموزش، ارائه خدمات پشتیبانی و رفاهی برای دانشجویان، فراهم کردن فرصت‌های شغلی و تحقیقاتی، و ارائه خدمات پشتیبانی و رفاهی برای دانشجویان اشاره کرد.

دانشگاه مک مستر همچنین یکی از دانشگاه‌های کانادا پیشرو در زمینه تحقیقات پزشکی و علوم بهداشتی است و به عنوان یکی از مراکز برتر پژوهشی جهان شناخته می‌شود. این دانشگاه همچنین دارای ارتباطات مستقیم با صنعت و کسب‌وکارهای محلی و بین‌المللی است که به دانشجویان این دانشگاه فرصت‌های شغلی بیشتری را فراهم می‌کند.

رشته ها و دانشکده های دانشگاه مک مستر

شامل ۶ دانشکده و بیش از ۱۰۰ برنامه تحصیلی در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است. رشته‌های تحصیلی این دانشگاه عبارتند از:

دانشکده علوم:

زیست‌شناسی
شیمی
فیزیک
ریاضیات
علوم زمین

دانشکده مهندسی:

مهندسی شیمی
مهندسی مکانیک
برق و کامپیوتر
مهندسی مواد
مهندسی زیستی
سازه و زلزله
مهندسی محیط زیست

دانشکده علوم بهداشتی:

بهداشت عمومی
محیط
بهداشت شغلی
علوم تغذیه
علوم پزشکی

دانشکده پزشکی:

پزشکی عمومی
دندانپزشکی
بهداشت روانی
پزشکی جراحی
پزشکی خانواده
علوم پزشکی

دانشکده هنر:

موسیقی
تئاتر و فیلم
تاریخ هنر
ادبیات
فلسفه

دانشکده علوم اجتماعی:

علوم اجتماعی
اقتصاد
حسابداری
مدیریت
روانشناسی
جامعه‌شناسی
علوم سیاسی

همچنین، دانشگاه مک مستر دوره های کوتاه مدت و گواهینامه های مختلفی را نیز ارائه می‌دهد.

ارتباط با دانشگاه مک مستر

سایت رسمی دانشگاه به آدرس www.mcmaster.ca در دسترس است. این سایت شامل اطلاعات جامعی درباره دانشگاه، دانشکده‌ها، برنامه‌های تحصیلی، مراکز تحقیقاتی، خدمات دانشجویی، اخبار و رویدادهای دانشگاه است.

در سایت دانشگاه مک مستر، می‌توانید اطلاعاتی درباره فرآیند و شرایط پذیرش دانشجویان جدید، شیوه‌های ثبت‌نام، تقویم تحصیلی، شرایط و قوانین دانشگاه، منابع آموزشی و موارد دیگر را پیدا کنید. همچنین، این سایت اطلاعاتی درباره خدمات دانشجویی، مشاوره تحصیلی، کمک‌های مالی و فرصت‌های شغلی و کارآموزی برای دانشجویان فراهم می‌کند.

به علاوه، این سایت شامل اطلاعات درباره مسابقات ورزشی، رویدادهای فرهنگی و هنری و بسیاری از فعالیت‌های دانشجویی دیگر است. همچنین، این سایت دارای صفحات مختلفی برای هر یک از دانشکده‌ها و برنامه‌های تحصیلی است، که اطلاعات جامعی درباره آنها را برای دانشجویان و داوطلبان ارائه می‌دهد.

دانشگاه مک مستر | McMaster University | کشور کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *