پنجاهمین سالگرد دوره مدیریت دولتی (MPA)

جشن پنجاهمین سالگرد
دوره (MPA) را

دانشگاه لاوِرن جشن می گیرد

پنجاهمین سالگرد دوره مدیریت دولتی (MPA) در دانشگاه لاوِرن

دانشگاه لاوِرن امسال پنجاهمین سالگرد دوره مدیریت دولتی (MPA) را در دانشکده حقوق و خدمات عمومی جشن می گیرد. این برنامه تبدیل به راهنما در آموزش مدیریت دولتی در سراسر جنوب کالیفرنیا و فراتر از آن شده است.

در طول سالها دوره مدیریت دولتی (MPA) متخصصان ماهری را پرورش داده که سهم قابل توجهی در بخش دولتی داشته اند.

این تلاش ها سالانه از طریق رتبه بندی های معتبر نیوز اند ورلد ریپورت (U.S. News & World Report) به رسمیت شناخته می شوند. برنامه مدیریت دولتی به ما اجازه می دهد تا بخشی از دیدگاه ملی گسترده تر در مورد مدیریت و شبکه ارتباطی در سراسر جوامع باشیم. سوزان بوماستر (Suzanne Beaumaster) معاون دانشکده حقوق و خدمات عمومی بیان داشت که این دوره برای دانشجویان ما از نظر کیفیت و عملکرد بسیار با اهمیت است. مدیریت دولتی یکی از محبوب ترین رشته های شغلی که دانشجویان در طول تحصیل و پس از فارغ التحصیلی در آن مشغول به کار شده اند.

براساس گزارش های اخیر حدود ۶۹ درصد فارغ التحصیلان در بخش دولتی در سراسر سازمان های محلی، ایالتی و فدرال کار می کنند و ۲۶ درصد از دانشجویان در بخش غیرانتفاعی و پنج درصد در بخش خصوصی مشغول به کار هستند. پروفسور ادریان ولاسکز (Adrian Velasquez) از دیدن تاثیر این دوره تحصیلی بر دانشجویان لذت می برد.

این دوره برای مدت طولانی یکی از برنامه های اصلی این دانشگاه بوده است.

منبع:  https://laverne.edu

رزرو وقت مشاوره تخصصی

پکیج اختصاصی، سفارشی شده با شرایط شما

در جلسه مشاوره تخصصی، مشاوران ما با بررسی دقیق تمام شرایط، مدارک و … شما و با تکیه بر اشراف کامل به روند اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی؛ سریع ترین و به صرفه ترین مسیر برای موفقیت شما را تحت یک پکیج کامل و جامع برای شما برنامه ریزی می کنند.

کارشناسان ما در تمام مسیر همراه شما خواهند بود.

پنجاهمین سالگرد دوره مدیریت دولتی (MPA)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *