درخواست مشاوره

از

دانش کسری

بیشتر بدانید

هدف موسسه دانش کسری اعزام دانشجویان به معتبرترین مراکز تحصیلی در سراسر کشورهای بریتانیا، آمریکا، کانادا، استرالیا است تا بتواند با کمک به دانشجویان جهت کسب به روز ترین علوم دنیا و انتقال آن به کشور قدمی در جهت پیشرفت کشور برداشته باشد.

دانش کسری در طول مدت نزدیک به ۲۰ سال از شروع فعالیت توانسته بیشترین تعداد پرونده های موفق اعزام دانشجو به کشور های انگلیسی زبان را از آن خود نماید.

موسسه دانش کسری در سال ۱۳۸۳ به همت جناب آقای تاجیک یکی از کارازموده ترین اعضای وزارت علوم تحقیقات و فن آوری در زمینه امور دانشجویان خارج از کشور و با استفاده از افراد مجرب و دارای تحصیلات عالی در ایران و خارج از کشور با هدف کمک به متقاضیان تحصیل در خارج از کشور شروع به فعالیت نموده است.

ما در زمینه اعزام دانشجو به چهار کشور استرالیا ، کانادا، آمریکا، بریتانیا فعالیت میکنیم و در طول مدت نزدیک به ۲۰ سال از شروع فعالیت توانسته بیشترین تعداد پرونده های موفق اعزام دانشجو به کشور های انگلیسی زبان را از آن خود نماید.

خانواده دانش کسری، با به کار گیری بهترین امکانات خود در داخل و خارج از کشور، با متد روز دنیا توانمند ترین و مجرب ترین کارشناسان را در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و ویزا برای بهترین سرویس دهی به شما تربیت نموده است.

هدف موسسه دانش کسری اعزام دانشجویان به معتبرترین مراکز تحصیلی در چهار کشور استرالیا، آمریکا، کانادا، بریتایا است تا بتواند با کمک به دانشجویان جهت کسب به روز ترین علوم دنیا و انتقال آن به کشور قدمی در جهت پیشرفت کشور برداشته باشد.

چــرا دانـش کـسـری ؟

۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه اعزام دانشجو

اخذ پذیرش از معتبرترین دانشگاه های کانادا ، بریتانیا و آمریکا

یکی از موفق ترین موسسات در زمینه اخذ پذیرش و ویزای فوق دکتری در ایران

پیشتاز در زمینه اخذ ویزا

آماده سازی متقاضی برای مصاحبه سفارت

ارائه مشاوره با دانشجویان تا یکسال پس از شروع تحصیل

تخصیص کارشناس مجرب برای مدیریت و راهبری پرونده از ابتدا تا اخذ نتیجه نهایی

دعوت متقاضی به موسسه و بازبینی پرونده قبل از سابمیت، جهت شفافیت و حصول اطمینان از نحوه انجام کار

نگارش و ویرایش انگیزه نامه، رزومه و پیشنهاد پژوهش بر اساس آخرین سیاست های روز دانشگاه ها

بیش از ۷۰۰ پرونده موفق سالانه

بازبینی پرونده های ویزا در سه مرحله توسط کارشناس، سوپروایزر و مدیران فنی

از دانش کسری
بیشتر بدانید :

مشتریان ما از تجربه خود برای
اخذ پذیرش تحصیلی و ویزا می گویند .

همین الان وقت مشاوره رایگان خود را

رزرو کنید