همه چیز در مورد دانشگاه یورک کانادا

دانشگاه یورک یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های کانادا است که در سال ۱۹۵۹ تأسیس شد. این دانشگاه در شمال تورنتو قرار دارد و دارای دو محل اصلی کیگین و گلاسکو می‌باشد. دانشگاه یورک بیش از ۵۳ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی و فوق دارد و بیش از ۷۰۰ برنامه تحصیلی در سطوح مختلف را ارائه می‌دهد. این دانشگاه در رتبه بندی جهانی QS در سال ۲۰۲۲ در رتبه ۴۰۱- ۴۱۰ قرار داشته است.

بسیاری از رشته‌های تحصیلی مشترک با دانشگاه‌های دیگر وجود دارد و این دانشگاه همچنین برنامه‌هایی را در زمینه‌های مختلف از جمله علوم انسانی، مهندسی، علوم پایه، هنر و طراحی، علوم اجتماعی، مدیریت و تجارت و… ارائه می‌دهد.

فرصت های نامحدود

بیش از ۳۰۰ باشگاه دانشجویی دارد که فرصتی را برای شرکت در فعالیت‌های خارج از کلاس در زمینه‌هایی مانند ورزش، فرهنگ و هنر، علوم و… فراهم می‌کند. همچنین، این دانشگاه دارای یکی از بزرگترین کتابخانه‌های کانادا می‌باشد که بیش از ۷ میلیون کتاب و منبع الکترونیکی را در اختیار دانشجویان و اعضای هیئت علمی قرار می‌دهد.

دانشگاه یورک یکی از دانشگاه‌های پیشرو در تحقیقات علمی است و دارای بسیاری از مراکز تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، فیزیک، زیست‌شناسی، مهندسی، روان‌شناسی، علوم اجتماعی و… می‌باشد.

دانشگاه یورک | York University | کشور کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *