اگر یکی از اعضای خانواده شما در کشور انگلستان مشغول تحصیل است، می توانید درخواست اخذ ویزای همراه انگلستان خود را با مراجعه به سفارت انگلستان ثبت کنید. اخذ ویزای همراه انگلستان یکی از راه های مهاجرت به کشور انگلستان است که در ادامه روند و شرایط اخذ را توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

افراد واجد شرایط برای اخذ ویزا همراه انگلستان

دانشجویانی که به تحصیل در انگلستان مشغول هستند و می خواهند فرزند زیر ۱۸ سال، شریک زندگی (همسر) یا پارتنر خود را به عنوان همراه و از طریق اخذ ویزا در کنار خود داشته باشند باید شرایط زیر را دارا باشند:

  1. دانشجویان تمام وقتی که در سطح تحصیلات تکمیلی (RQF۷ یا بالاتر) که ۹ ماه یا بیشتر طول می کشد، تحصیل می کنند.
  2. دانشجویان تحت حمایت دولت که دوره تحصیلات آنها بیشتر از ۶ ماه طول می کشد.
  3. دانشجویان دوره دکتری

مدارک مورد نیاز

  • پاسپورت و تاریخچه های سفر های گذشته
  • شناسنامه ای که نوع رابطه با فرد همراه را توجیه کند.
  • سند ازدواج برای همسر
  • دعوت نامه
  • بیمه سفر
  • گواهی تولد برای فرزند
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی سلامت
  • گواهی عدم سو پیشینه

مدت زمان مورد نیاز برای صدور ویزا

در صورتی که درخواست خود را از خارج انگلستان ثبت کرده باشید، مدت زمانی که برای بررسی درخواست و در نهایت صدور ویزا مورد نیاز است، ممکن است تا ۱۲ هفته طول بکشد که با پرداخت هزینه اضافه می توان از سروس اولویت برای بررسی درخواست استفاده کرد که مدت زمان بررسی و تصمیم گیری برای صدور ویزا را تا ۵ روز کاری کاهش می دهد. در صورتی که درخواست خود را از داخل کشور انگلستان ثبت کنید، مدت زمان بررسی درخواست و صدور ویزای کاری انگلستان ۸ هفته است که با پرداخت ۵۰۰ پوند پرونده شما در سیستم اولویت تصمیم گیری قرار می گیرد که مدت زمان بررسی آن به ۵ روز کاهش می یابد و با پرداخت هزینه بیشتر درخواست شما در سیستم فوق اولویت تصمیم گیری قرار می گیرد و مدت زمان تصمیم گیری برای صدور ویزا، حداکثر ۲۴ ساعت خواهد بود.

اعتبار ویزای همراه انگلستان

اعتبار ویزای همراه انگلستان ۲ سال و ۹ ماه است. در صورتی که به عنوان نامزد فرد مقیم انگلستان درخواست خود را ثبت کنید، می توانید آن را به مدت ۶ ماه دریافت کنید.

تمکن مالی مورد نیاز

میزان تمکن مالی فرد متقاضی ویزای همراه انگلستان بر حسب محل زندگی فرد تعیین می شود. میزان تمکن مالی برای اضافه شدن تعداد بیشتری از فرزندان به تناسب بالاتر خواهد رفت. برای اطلاع دقیق تر از میزان تمکن مالی برای همراهی خانواده خود به بخش مشاره و رزرو وقت مراجعه کنید.

اجازه کار

متقاضیانی که ویزای همراه انگلستان را اخذ می کنند می توانند در این کشور مجاز به کار اخذ کنند و می توانند به صورت فریلنسری یا خود اشتغالی، مشغول به کسب درآمد شوند. باید در نظر داشته باشید که در مشاغلی مانند: پزشکی، دندان پزشکی مربیان تریبت بدنی و … محدودیت هایی وجو دارد. افراد همراهی که ویزای Tier 2 انگلستان را اخذ کرده اند مانند دارنده اصلی ویزای Tier 2 می توانند در همه مشاغل به اشتغال و کسب درآمد بپردازند.

ویزای همراه انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *